Atty van de Brake

Over mij

Ik werk vanuit hoofd en hart. Ga voor een praktische aanpak: een persoonlijk gesprek met terugkoppeling via e-mail met kostenplaatje. Bij akkoord voer ik de opdracht vlot uit. Mijn toegevoegde waarde is om strategisch mee te denken binnen de context waar de communicatieboodschap landt. Strategisch adviseur en storyteller.

Motivatie

Het verhaal dat verteld moet worden. Het is tijd! Iedereen heeft een verhaal te vertellen. Iedereen mag gehoord worden en iedereen mag gezien worden. Jezelf laten zien is voor sommigen van ons nog best een hele uitdaging. Zowel offline als online liggen er voor ons allemaal kansen om onze zichtbaarheid te verhogen. Soms moeten we namelijk anderen helpen om ons, onze inzet en onze toegevoegde waarde te zien. Dat is belangrijk... om gezien te worden. Het bevestigt je bestaan en... het zorgt voor waardering, aanbevelingen en vragen voor nieuwe projecten, opdrachten, vragen en banen.

Aanvullende competenties

  • Assertiviteit
  • Ik zit er boven op. Ik handel snel, ik zie en hoor een kans en ik heb al gebeld of gereageerd.
  • Vasthoudendheid
  • Ik geef niet op en ik laat anderen dat ook niet doen. Ik committeer me aan waar we aan begonnen zijn en ga door tot we het bereik hebben. Ook als dat een plan B of C betekent.
  • Zelfontwikkeling
  • Dit is de rode draad in mijn leven. Dit gun ik mezelf en dit gun ik anderen, we zijn nooit klaar en we zijn nooit af. Dat is het leuke van mens zijn... al kan het af en toe ook frustrerend zijn. Maar daarna ben je altijd weer verder.

Performance coach - Communicatie

De resultaten

  • Je bent in staat om je verhaal te vertellen. Wie je bent, wat je doet en waar je voor staat. Dit doe je zelfverzekerd en overtuigend. Dit verhoogt je impact tijdens bijeenkomsten, netwerkgesprekken en andere ontmoetingen.
  • Je bent in staat om, onafhankelijk van wat anderen mogelijk van je vinden, vast te houden aan je eigen verhaal, ambities en gedrag. Je straalt (letterlijk) uit waar je voor staat en leeft dat na.
  • Je kunt ook online op LinkedIn en mogelijk op je eigen website en/of Facebook pagina vertellen en uitdragen wie je bent en waar je voor staat.

Mijn gewenste doelgroep

Een zelfstandig professional, freelancer of directeur van een MKB bedrijf. Mensen waarvoor het van belang is dat de mensen in hun omgeving weten wat ze doen, hoe ze dit doen en waarom ze dit doen. Mensen die graag zichzelf en wat ze doen beter voor het voetlicht willen brengen.

Mijn gewenste cliënt

De directeur van een trainingsbureau (10 mensen in dienst + 25 trainers in de flexibele schil) die met zijn persoonlijke communicatie aan de slag wil en daarnaast ook de algehele communicatie van het bureau wil versterken. Coaching op persoonlijk vlak en ondersteuning op het organisatie vlak. Zo vermenigvuldigd het resultaat van deze interventie.