ZOEKEN

Brigitte van Croimvort
  • Meer verbinding met bestaande klanten. Beter weten wat zij willen en daar als organisatie beter op in kunnen spelen.
  • Meer omzet doordat je als organisatie beter weet wat je klanten willen.
  • Het versterken van het beeld dat (potentiële) klanten van uw organisatie of producten/ diensten hebben.
Dirk van Gemert
  • Bij een marketingstrategie wil je antwoord op de volgende vragen: - Wie is je doelgroep? - Hoe bereik je je doelgroep? - Wat voor soort campagne heb je daarvoor nodig?
  • Een campagne kan bestaan uit: - Onlinestrategie, met natuurlijk een website maar ook online marketing en een social mediastrategie - Offlinestrategie met pr en media-aandacht - Branding - Presenteren
  • Marketingdoelgroep - Wie zijn je klanten en wat zijn hun behoeften? Belangrijke punten zijn: - Algemene kenmerken; typeer de doelgroepen in enkele woorden. Aantal bestaande klanten - Geef een overzicht van de belangrijkste klanten, in omzet of klantentrouw. Aantal potentiële klanten - Breng in beeld wie tot de nieuwe doelgroep zouden kunnen behoren. Behoeften - Ga na wat de behoeften van de doelgroep zijn.
Jeroen Mann
  • Content marketing gaat over inhoud en over het creëren van betekenis. De waarde van de organisatie wordt verhoogt.
  • Content marketing helpt (potentiële) klanten verder. Of ze nu klant worden of niet, je bent altijd bezig met het creëren van toegevoegde waarde.
  • Content marketing verstevigt de relatie tussen klant en organisatie.
Jos Tissen
  • Through structured workshops, concise and comprehensive studies, EnvAid mobilizes the human and engineering creativity necessary for the resolution of environmental issues;
  • both in terms of real reductions in environmental impact and in terms of better understanding and improved relationships.
  • To establish a sustainable society; priority needs to be given to effective measures. EnvAid is here for that very purpose.
Karen van Dalsem
  • De communicatieverantwoordelijkheid kan op deze manier worden uitgebouwd naar het formuleren van boodschappen die antwoord geven op de inzichten en belangen van verschillende partners en partijen, in relatie tot het gewenste resultaat van het project
  • Monitoren van verschillende belangen en het adviseren over communicatie.
  • Interventies voor interne en externe communicatie en het mede vormgeven van de (interne) communicatie, werkvormen en interacties met verschillende doelgroepen